In an another life, i would be your girl.

Fööörlåååt för dålig uppdatering hehe,
men det är ju lov så jag har inte ägnat så mycket tid till datorn.
-
Har iallafall spenderat den mesta tiden med Sofia.
Igår var vi på ullared och vi köpte massa fint.
Sedan chillade vi och sen sov hon här. Go dag!!
Ni kommer få se bilder när jag fått dom av Sofiiia.
Idag så kom min fina släkt hit och vi fikade och
planerade min morbrors bröllop som är om 14 dagar.
Längtaar!! Jag ska försöka skriva ett tal med mina kusiner, som vi kan läsa.
Nu har dom gått iallafall så jag och mamma åt nyss mat.
Ska nog gå ut lite senare. Får se vad som händer, ska iaf fixa miig nu.
Pussss♥
jag kände igen mig hehehheheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0