It may be a bad day, not a bad life.

Shululu Läsare! ;)
Förlåt att min blogg totally suger just nu.
Försöker få insperation, men det går inte så bra..
Speciellt inte när man bara går i skolan och sånt bläää.
Men iallafall matteprovet gick hyfsat bra, tror jag. :)
Efter skolan va jag och Sofia på ungdomsmottagningen. ;)
Vi skulle prata lite med dom som jobba där och gå på ett möte hihi.
Sen drog vi hem till mig och bara snackade.
Nu ska jag snart lägga mig och kolla film. Börjar 8 imon igen..
Hatar verkligen torsdagar också, men snart är det fredag!
Och då går jag bara i skolan till halv 12 eftersom ja ska åka och förbereda ett bröllop! :D
Aja, hoppas ni haft en bra dag. Puss&kramis♥
-
Nej, jag är inget stort fan av 1D.
Eller jag gillar deras låtar bara.
Inte helt galen, som vissa är ;)
Men zayn och harry är waaaaaaah!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0