Boring stuff

1. Vad heter du? Elin Holmberg

2. Hur gammal är du? 15 år

3. Vart bor du? Göteborg
4. Hårfärg? Brun/blond typ
5. Ögonfärg? Blå/gröna
6. Hur lång är du? 165 cm hehe..
7. Kär?  Nee
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? För många för att hålla koll på räkningen, haha ne men vet inte..
10. När och vem kysste du senast? De tänker jag inte skriva här maahaha
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej ? haha
12. När hade du senast sex och med vem? Nobodyyy
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 4 månader i think (dock inte jätteseriöst)
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? gays<3
17. Vad har du för mobil? iphåne4
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? shoppa, resa, spara, skänka iväg o så

19. Favoritland? grekland!
20. Favoritfärg? Brun, vit, rosa och svart
21. Film? oj haha.. LOL kanske, söt film
22. Bok? Expert på att rodna eller välkommen hem
23. Killar eller tjejer? Killar?
24. Vad gillar du mest med dig själv? Min personlighet och min humor
25. Vad gillar du minst med dig själv? vissa saker med mitt utseende
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Sofia!
27. En person du älskar - Mamma
28. En person du hatar - Anders breivik haha
29. Ut och festa eller myskväll? Både och!!
30. Saknar du någon just nu? Jaaa!
31. Vad är det bästa som hänt dig? Att jag har dom bästa personerna i mitt liv!
32. Beroende av något? Musik, tuggummi typ
33. Ditt livs största misstag? Bråkat för mkt med människor jag älskar
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Ian somerhalder<3 
35. Har du några tatueringar? neeeeej
36. Piercingar? öronen
37. Vem är mest lik dig? öHM vet inte
38. Har du någon förebild? Min mamma isf
39. Vad ska du göra idag? Jadu de e kväll så ska sova och chilla 
40. Vad är det värsta du vet? Bråk, krig och våldtäktsmän
41. Vad är det bästa du vet? Men vafan... Jag vet inte, chocklad??? 
42. Vad åt du senast? ris haha
43. Vad vill du ha just nu? pengar kanske
44. Vad köpte du senast? mat
45. Vem är din favorit kändis? ian somerhalder haha
46. Vilken är din favoritställning? 69 all the way
47. Tränar du? yeess idooo
48. När går du och lägger dig? olika, när ja e trött
49. Vad är klockan nu? 21.42
50. Är du nöjd med ditt liv? JA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0