Chillplugg lördag

hej finisar! ♥
Sofia åkte hem för några timmar sen och efter att hon gått,
märkte jag att jag har skitont i magen och är alldeles trött & yr..:(
Så jag bestämde mig för att inte åka på gudstjänsten ikväll.
Ska ha en allmänt chilllördag istället, med plugg och kanske melodifestivalen..
Om jag orkar slösa min tid på det skittråkiga programmet haha.
Vi får se, vi får se. Hoppas ni mår bättre än jag iallafall.
Ha en fortsatt bra lördag, puss&kram
-
Helt ofixad tjej så mobba inte bilden, men jag har inga andra just nu.

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Haha, du kollade väl? Det var så grymt att man inte fick missa det. Sean den första banan - Sean Banan :D hahaha

2012-02-05 @ 08:59:17
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0