norge norge norge!

Heej läsare!
Som ni kanske redan vet är jag ju i Norge!
& vi har precis fixat internet :D.
Det är helt underbart här, fast såklart ska jag lyckas bli sjuk..
Jag kan inte prata överhuvudtaget och har världens feber.
Var hos läkaren förut idag också. Jag kanske har typ körtelfeber eller nåt..
Älskar att jag blev sjuk nu, när jag aldrig är sjuk annars. Haha.
Nämen nu ska vi inte vara negativa,
jag har det bra iallafall och förhoppningsvis blir jag frisk snart! :)
Hoppas ni har ett bra sportlov och att ni mår bättre än jag! ♥ Pusss
-
gammal random biiild

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Körtelfeber? ;o

Det kan man väl bara få om man är väldigt nära en person typ kramar/pussar. Och för det andra. It's awful! Min syrra hade det. Krya iaf <3

2012-02-14 @ 13:21:49
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0