Happy girl!!

Nu är jag är konfirmerad! :D
Shit, vad underbart att jag slipper detta nu.
Fast kommer verkligen sakna alla i konfan.
Vi blev en helt underbar go grupp, tack för denna bästa tiden.♥
-
Det var lite segt och väldigt nervöst i kyrkan, men det gick bra tillslut!
Ett stort tack till alla mina fina vänner som kom och grattade mig,
ni är verkligen bääst! ♥ Sen gick min släkt/vänner hem till mig och käkade
smörgåstårta och jag fick jättefina presenter!
Jag fick en systemkamera, smycken, pengar, kläder osv :D.
Sen gick jag och följde Sofia hem! Tack alla för denna underbara dag :).
Nu ska jag bara chilla, kolla på film och äta godis!
Hoppas ni också haft en bra dag! ♥
En riktigt glad tjej med fina rosor som jag fick av Sofia och Koffe. Tack finisar!!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hade du inte en systemkamera?:)

2012-05-20 @ 09:40:30
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0