i feel the start of someting new!

Ååååh, vilken underdag 1:a maj!
Vädret har varit på topp hela dagen och typ 20 grader :D.
Även om jag kännt mig riktigt förkyld idag, har jag varit ute.
& jag har gått i shorts!! Applåder till mig,
eftersom jag har sjuka komplex över mina ben.
Har även fixat skoluppgiften lite smått. ;)
Imorgon är det skola igen juuu, usssch. Men snart sommarlov!!
Träffade Sofia en liten stund idag, sen träffa jag Charlie och Carro.
Vi chillade med fanta och chocklad i gräset och tog lite foton.
Som kommer nuuuu. ;) Hoppas ni haft en bra dag, puss!
-
hahaha, hej jag leker modell eller nåt
usch, jag bjuder på denna för att charlie är vacker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0