I wanna go back, back to summer paradise with you.

Oh, shiit! Förlåt läsare för mina dåliga bloggning!!
Hade ett stort matteprov idag så har bara pluggat sönder på det.
Men nu är det iallafall gjort och det gick ganska bra, tror jag. ;)
Gjorde ju såklart mitt bästa men vi får se.
Har ju typ ett mini fysikprov på fredag också, så måste plugga mera :(.
Men snart har jag prao och sen är det sommarlov, så sjukt gött! :D
Försov mig imorse också.. Vaknade 5 min innan jag skulle gå,
men på nåt sätt så hann jag ändå! :O
Haha, fick sminka mig i skolan osv.
Nu ska jag chilla lite och sen ta fram plugget hihi.
Hoppas ni har en bra onsdag. Puss! ♥
-
har inga bilder.. så ni får stå ut lite

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: Du e bäst tjejen.

förlåt för igår.. finns alltid här för dig <3

Denna sommaren kommer bli dubbelt så grym!

ily puuusss <3

2012-05-09 @ 21:53:42
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0