Lite snabba frågor bara!

Dig:
1. Hur lång är du? 160 cm typ hehe. 
2. Vad vill du bli när du bli stor? Vet inte riktigt än, läkare maybe? 
3. Vad pluggar du ? Högstadiet? 
4. Har du långt hår? Njea, vill ha längre!
5. Vilken hårfärg har du? Blont/Brunt typ.
6. Sminkar du dig? Ja
7. Har du haft sex senaste månaden? Haha, nej.
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta
10. Har du kysst någon idag? Nej


Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nä
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda typ, eller mamma kanske.  
3. Hur många syskon har du? 1 bror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Ja, det blir bra.
5. Hur många ställen har du bott på? 4
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Det är väl olika, men mest min bror.. 
7. Vilken familjemedlem är snällast? Jag!!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Vet inte riktigt, några veckor sedan.

Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? Vadå var..? Jag träffar kompisar i skolan hela tiden om det är det du menar. 
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Sofia
3. Kompis som du har känt längst? Elin 
4. Vem känner dig bäst? Sofia! 
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej haha, om jag inte vill är det bara och säga de.

Kläder:
1. Vad har du på dig nu? Mjukisbyxor och linne
2. Har du bytt om idag? Haha ja
3. Favorittröja? Ingen speciell typ.. 
4. Klädesplagget på andra könet? Hm, många olika.
5. Har du gett bort kläder någon gång? Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Ja
7. Vad använder du för skor? Just nu? Converse

-

Nu ska jag rulla mot sängen, bättre uppdatering imorgon! PUss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0