why does it feels so good but hurts so bad?

Vet att jag suger på att blogga, 
men varje gång jag tänker på att blogga,
så tänker jag : vad ska jag skriva? och sen slutar jag.. 
Jag kommer inte sluta till dom som frågat, 
men när det är mycket i skolan blir det så här :( .
-
Iallafall kom jag nyss ut ur duschen, så skönt nu va.^^
Idag har jag bara pluggat lite och så. 
Inget roligt alls faktiskt.. Menmen, de kommer roligare tider haha ;).
Nu ska jag fortsätta chilla lite med musik och kanske nån film, får se.
Ha en god natt och så hörs vi SNART, jag lovar. ;)
jag för ett år sen.. förändrats? 
jag har nog blivit mer självsäker och så, 
men inte så mycket på utseendet kanske.
Vad tycker ni ?;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0