Eftersom bloggen varit så tråkig på sistone!

1. Jag duschar nästan alltid med kallvatten, för det är så jävla skönt helt enkelt.
2. Jag hatar när folk när folk sätter sig bredvid än på bussen.
3. Och nej, jag kommer inte ta bort min väska från platsen bredvid för att du ska sätta dig där :))
4. Utan misstolkningar skulle fan livet vara riktigt tråkigt.
5. Jag har bara kommit till 5 och tycker redan det är svårt att komma på saker.
6. Jag älskar Mikael Persbrandt och Zlatan...
7. I de mest pinsammaste situationerna kan jag få skrattanfall och aldrig kunna sluta.. 
8. Jag ser framimot gymnesiet..tror jag.
9. Jag hatar drama i skolan. Jag är för trött och kan bli riktigt jävla sur om nån ska bråka med mig då..
10. Skolan går alltid bättre för mig på vårterminen..Kanske beror på vädret? haha.
11. Jag tror på gud när jag känner för det. 
12. Jag har typ 20 födelsemärken bara på ryggen.
13. Den enda sjukdomen jag har är skolios (6 grader sne rygg, som kan vara allvarligt, men inte imitt fall)
14. Jag hatar när tonåringar skriver "fan, du var mitt allt killen, kommer aldrig kunna leva igen"...
15. Jag skulle vilja åka tillbaka i mitt liv för en dag. 
16. Jag kan kolla på en film flera gånger om den är bra, utan att tröttna.
17. Jag skulle aldrig kolla på en beck film ifall inte Mikael Persbrandt var med hhehehe.
18. Jag tycker Awa eller Malcolm ska vinna X factor!!
19. När jag inte har något att göra, älskar jag att spela sims.
20. Och fota.
21. Jag längtar så mycket till julen!!
22. Jag går aldrig på hälsokollar på sjukhuset eftersom att min pappa är läkare.
23. Min bror skall resa till Philippinerna den 20 november.
24. Ja, jag kommer sakna honom,-
25. Bortskämda ungar är de värsta som finns.
26. Hatar när blondiner leker dummare än vad de är. Ingen vill ha en korkad tjej, just sayin.
27. Hösten är sjukt mysig, när man sitter inne hehe.
28. Nutella löser alla mina problem.
29. Mitt mål med att gymma är INTE att bli som kissie, det är för att träna upp min kondititon.
30. Älskar att lyssna på gamla låtar med rihanna. Minnen kommer fram!
31. Jag skulle bara vilja vakna upp i en bungalo i Thailand imorgon!
32. När jag funderar på att ge upp, försöker jag bara ännu mera!
33. Jag vill läsa samhäll - beteende på gymnasiet.
34. På kanske Hvitfeldska, Donner eller Schillerska.
35. Jag har slutat att "leta" efter kärlek, för det funkar inte!!
36. Jag längtar tills jul på liseberg öppnas så jag kan köpa sånna äpplen.
37. Nu är klockan 22.22, fast de kanske inte hade något med mig att göra..
38. Jag hatar Elena i vampire diaries, hon är en sån bitch. Hon förtjänar ingen av Damon eller Stefan!
39. Halva sommarlovet spenderade jag på att kolla på vampire diaries och andra filmer.
40. Jag ser framimot höstlovet så mycket och vill bara ha nästa vecka över!
41. Denna våren sög. Ingenting gick rätt. 
42. Jag kommer aldrig att tröttna på låten "Mirror" med lil wayne och bruno mars.
43. Jag tycker "En gång i Phuket" är en av de bästa svenska filmerna. Så skön!
44. Jag gick i handboll i 4 år, men var lika dålig ändå.
45. Jag vill bli pyskolog, polis eller liknande. 
46. Jag skulle byta ut mig mot någon annan, jag vill verkligen aldrig vara någon annan än den jag är.
47. Jag saknar tiderna på grevegård faktiskt, mycket minnen.
48. När jag och sofia är 18 ska vi dra till london och festa!
49. Jag är så sjukt skoltrött redan, vill bara sova hela tiden.
50. Och nu ska jag göra det för jag har skrivit 50 saker om mig själv!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0