We danced all night to the best song ever

Heeej påå er! 
JAA rubriken jag vet, får inte ut låten ur mitt huvud.
Hemskt måste jag säga! 
Iallafall så lovade jag att lägga ut shoppningen igår, såå det ska jag göra! 
Även om jag inte tycker det är intressant alls menmen ni verkar tycka det hehe
En bra bild på håret har jag inte tagit eftersom jag inte fixat mig idag.. 
 
Men här är iallafall en del av de saker jag köpt under hela sommaren ↓
fick ingen bra bild på denna tunika. Jag älskar den iaf, från kappahl.
Ljusen var bara för att visa hur mysigt jag har det just nu hahah!
 
Nu ska jag kolla på andra avenyn hehe sett alla avsnitt tusen gånger! Kollar ändå.
Så ni får ha det bäst, pusss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0